28. dubna 2012

Jarní myšlenka

Tak mě tak napadlo. Nač zaneprázdňovat zeď na fb zbytečnými příspěvky o tom jak mi je, jak se cítím, kde zrovna jsem a co zrovna dělám. Místo přecpané zdi a pravidelných příspěvků tam, jsem se rozhodla, že začnu blogovat o svém životě zde.

Navíc. Není tomu ani tři týdny, co jsme se s přítelem po třech letech rozešli a já z toho nejsem a ještě hodně dlouho nebudu dobrá a tak by bylo na čase začít od znovu. Se vším. A co víc. Prvního června v den mých 19.tých narozenin odlétám na pět měsíců směr krásné místo, kde jsem už minulý rok strávila 4dlouhé měsíce. Malebné a slunné místečko zvané Rodos. Takže o to víc, proč začít od znovu. Chce to změnu. A velikou. Po Rodose pokud vyjde vše jak si představuji mám další plány a sny... snad se zadaří a můj život se bude ubírat lepším směrem.

Teď jen udělat maturitu a potom mi nic už nebude bránit v rozletu.

Žádné komentáře:

Okomentovat