29. dubna 2012

Plánovaný GIGA trénink Pájuše

Tak už tomu budou přesně tři týdny co se snažím jíst alespoň z části zdravě.

Ke snídani vždy müslli s ovocem (nejčastěji jahody) a bílý jogurt, k tomu zelený čaj bez cukru na pročištění těla, ke svačině nějaký to ovoce, oběd pokaždé něco a večeři vždy něco se zeleninou, nejlépe zeleninový salát se sýrem.

Pitný režim jsem si nahradila pouze čistou vodou a čaji.

Do toho jsem začala tak nějak 3x do týdne aby se neřeklo cvičit a od 1.května do 31.května pojedu GIGA trénink Pájuše hlavně na břicho, zadek a trochu i ruce a ramena... třeba mě mé amatérské cvičení doma na karimatce přivede k ovoci. Každopádně tyhle ty tři odfláknutý týdny byly jen na zahřátí a teď už opravdu začne denní cvičení ať mám 1.června co vystavovat v těch plavkách :)


Moje standartní váha před řeckem 2011 byla 50kg. 

první den příletu, červen 2011

Po řecku byla 62kg.
srpen 2011


prosinec 2011

A dnes jsem se vyfotila a už mám zase váhu 53kg.

Na jednu stranu. Ano. Mrzí mě to. Konečně jsem byla holka krev a mlíko, měla jsem větší prsa a celkově jsem byla taková víc na obejmutí. Ale popravdě. Zadek a stehna... ty jsem dlouho oplakávala, jak jsem se nemohla vejít po měsíci v řecku do mých věcí, jak mi narostla pneumatika i pod prsama. Necítila jsem se v tom dobře. Ale oblečená jsem byla konečně kus baby s pořádným zadkem, rifle na mě byly konečně obtáhlý, měla jsem konečně větší výstřih, baculatější tváře, i zaoblenější kotníky a ruce - to co jsem si vždy přála. Ale jojo efekt je jojo efekt, a tak rychle jak jsem v řecku přibrala jsem v česku zase shodila. Každopádně tento měsíc květen, chci opravu maximálně zacvičit a zpevnit jak zadek tak hlavně břicho a ještě shodit ty boky... v řecku se těším až zase přiberu, ale budu si to kontrolovat a pravidelně cvičit a snad teda přiberu kam chci a zbytek bude pořád pevnej... no uvidíme.


29.4.2012

Žádné komentáře:

Okomentovat